reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Žofia Hajduová

Žofia Hajduová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som, čo som, kam kráčam. Či som posol, či čaká ma smrť a či spása ale aj tak usmievam sa. Zoznam autorových rubrík:  ked kecam o zivoteSúkromnéNezaradené

reklama

ked kecam o zivote

sen

Žofia Hajduová

sen

12.12.2009 Zvoní budík. Aká čudná melódia v akú skorú hodinu. Zobudím sa, vypnem ho. Dnes je niečo inak ako v ostatné rána. Na upokojenie si zapnem MP3. Poznám pesničku, ale zrazu je nejaká iná, nepáči sa mi radšej to vypnem. Vstanem a idem sa obliecť. Otvorím skriňu plnú vecí, ale nemám si čo obliecť, nič sa mi nepáči. Vytiahnem čisto čierne tričko, a chytá ma pocit, že dnešok bude ešte zaujímavý.

  • 16. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 499x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu